Rezervirajte

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Katere kreditne kartice sprejemate kot jamstvo za rezervacijo?
Sprejemamo naslednje kreditne kartice: VISA, MasterCard, Eurocard, JCB in American Express.

Zakaj moram predložiti podatke o svoji kreditni kartici?
Ahotel Hotel Ljubljana zahteva podatke o kreditni kartici za potrditev rezervacije. Vaša kreditna kartica se lahko preveri (predhodno avtorizira), s čimer se zagotovi, da je veljavna in/ali je na njej dovolj sredstev. Po prijavi v hotel boste celotni znesek rezerviranih sredstev ponovno imeli na razpolago na svojem računu. Hotel bo vašo kreditno kartico bremenil le, če boste sobo plačali vnaprej ali če se pogoji preklica rezervacije niso upoštevali.

Ali so podatki o moji kreditni kartici varni?
Da. Varnostne ukrepe jemljemo zelo resno. Da bi zagotovili vašo varnost, naš partner Vertical Booking uporablja varen strežnik za poslovanje, ki zakodira številko kreditne kartice in jo pretvori v neuporabno obliko.

Nimam kreditne kartice. Kako lahko opravim rezervacijo?
Če nimate lastne ali službene kreditne kartice, nam pošljite elektronsko pošto na info@ahotel.si. Pripravili vam bomo ponudbo za plačilo rezervacije z bančnim nakazilom ali poskusili najti drugo primerno rešitev.

Ali lahko rezervacijo prekličem ali spremenim brezplačno?
Rezervacijo lahko spremenite ali prekličete brezplačno, razen če ste izbrali vnaprejšnje plačilo nočitve brez možnosti vračila denarja. Pozorni morate biti na pogoje preklica rezervacije, navedene ob sami rezervaciji in v vaši pisni potrditvi rezervacije, ki ste jo prejeli na svoj elektronski naslov po opravljeni rezervaciji. Pri rezervacijah ponudb po posebnih cenah lahko veljajo drugačni pogoji preklica. Posebni pogoji veljajo tudi za skupinske rezervacije. Če želite spremeniti ali preklicati svojo rezervacijo,kliknite tukaj.

Ali moram svojo nastanitev plačati ob potrditvi rezervacije?
Ne, številko vaše kreditne kartice bomo uporabili samo kot jamstvo za vašo rezervacijo. Kreditne kartice pred vašim prihodom ne bomo bremenili. Nastanitev boste plačali v hotelu, razen če ste izbrali plačilo vnaprej.

Kako lahko plačam nastanitev v Ahotelu?
Ob odhodu boste lahko nastanitev v našem hotelu plačali z gotovino, debetno kartico V-Pay, plačilno kartico (BA, Maestro) ali naslednjimi kreditnimi karticami: VISA, Eurocard, MasterCard, American Express, Diners Club ali JCB. Če ste se odločili za vnaprej plačano rezervacijo, je bila vaša kartica bremenjena že ob potrditvi rezervacije.

Ali lahko plačam z drugo kartico, ki sem jo navedel/-la kot jamstvo za rezervacijo?

Da, plačate lahko s katero koli drugo kartico ali z gotovino.

Kaj pomeni »brez možnosti vračila denarja«?
To pomeni, da bo kreditna kartica, ki ste jo izbrali ob rezervaciji, bremenjena z zneskom vaše rezervacije. Če pride do spremembe ali preklica rezervacije, se ta znesek ne povrne.

Ali lahko prek spleta rezerviram nastanitev po znižani ceni, posebni ceni, ceni za podjetja ali skupine?
Znižane cene, posebne cene ter cene za podjetja in skupine so na voljo prek spleta. Pri ponudbah, za katere izpolnjujete pogoje, lahko v ustrezno okence na obrazcu za rezervacijo vpišete svoje posebno geslo ali geslo stranke.

Na koga se lahko obrnem po elektronski pošti, če imam pri rezervaciji težave?

Za pomoč v zvezi z rezervacijo se obrnite na info@ahotel.si

Kako shranjujete moje osebne podatke?
Vaše osebne podatke o rezervaciji varno shranjujemo na svojem strežniku.

Če med Pogostimi vprašanji ne najdete odgovora na svoje vprašanje, se obrnite na nas .